CSR, miljø og kvalitetssikring
Adfærdskodeks
Fronta driver sin virksomhed mod opstillede mål og er kendetegnet ved kvalitet, holdbarhed, hensyn og respekt. Med dette udgangspunkt stiller Fronta en række grundlæggende krav til sin egen virksomhed, medlemsvirksomheder, leverandører og andre samarbejdspartnere. Vi samler alt dette under begrebet CSR (Corporate Social Responsibility).
Vores mål er at levere produkter til dig, som helt igennem er sikre at anvende, er socialt kompatible og er miljømæssigt forsvarlige. Dette skylder vi vores forbrugere og de kommende generationer. Derfor skal Frontas samarbejdspartnere kunne fremvise nødvendig dokumentation, som berører disse spørgsmål. Som kunde kan du rekvirere Frontas omfattende CSR-aftale til gennemsyn.
En gave skal være sikker
Eftersom vi i lige så høj grad som du lægger vægt på at forære en gave, som opfylder alle relevante sikkerhedskrav, er vores prioritet sikkerhed. Vi har en streng politik for kvalitetssikring for at garantere en ensartet kvalitet i alle vores processer og produkter. Frontas krav til underleverandører er vidtrækkende, når det gælder kvalitet. Vores leverandører har via aftale forpligtet sig til at følge de strenge regler, der er fastlagt af internationale anerkendte organer inden for menneskerettigheder, returhåndtering, genanvendelse af elektronisk udstyr, kopibeskyttelse og brug af kemikalier. Kontakt os gerne for at få mere at vide om dette.